Velvoitteet kesän osalta ovat suurinpiirtein ohi. Vielä pari huvitusluonteista projektia, risteilyä ja juoksua :). Aika on kullannut muistot ja lähden jälleen reissuun henkilön/henkilöiden kanssa, jonka/joidenka kanssa viimeksi reissatessani päätin, ettei koskaan enää. Yritän ajatella positiivisesti ja jos alkaa näyttää heikolta, pitänee sanoa suoraan, että risteillään hetken aikaa omia teitämme ja palataan kohtauspaikalle kumpikin omalla suunnallaan voimaantuneina.

 

Olen viime aikoina miettinyt, miksi juuri minun pitäisi aina mennä jonkun toisen määräilyjen mukaan? Miksi minun pitää aina joustaa? Vedänkö puoleeni päsmääjiä ja määräilijöitä? Koska on minun vuoroni ajatella vain itseäni? Se taitaa olla aivan käsillä, koska haluan tehdä niin.

 

Kesä on kääntynyt syksyiseksi jäätäväksi tuuleksi ja sateen vihmaksi. Jos olisin varoissani, ottaisin äkkilähdön aurinkoon, ehkä kuopuksen ja keskimmäisen kanssa. Nyt olen varannut kirjastosta muutamia kirjoja, joita ajattelin lueskella lomani ratoksi. Kuntoilen ja kotoilen. Voi jopa olla että teen hieman töitä!